Grote verandering op komst voor de Finish



We hebben de laatste tijd al heel veel veranderd aan de Finish,  abonnees en adverteerders zijn dan ook laaiend enthousiast. Dit was ook wel te merken want het aantal adverteerders en abonnees zijn enorm toegenomen.  Maar de grootste klapper in deze complete restyling moet nog komen bij de volgende uitgave.

Want wat gaat er namelijk allemaal gebeuren, we krijgen een harde cover (170 grams) en dat zal heel anders gaan aanvoel dus veel meer boddy en de FINISH wordt ook nog eens 56 pagina's dik dit is een toename van 16 pagina's van het oorspronkelijke formaat. Dit  zal dan ook voor elke uitgave gelden ongeacht aanleveren van artikelen. Verder zullen er meer foto's en meer pers berichten geplaatst kunnen worden (korte artikelen met interessante nieuwtje en wetenswaardig heden) maar ook meer interviews e.d. Maar de grootste verandering die ingevoerd wordt is dat hij helemaal in fullcolor gedrukt gaat worden, dus elke pagina rolt straks in kleur van de pers. En daarom zijn we nu al  begonnen met de opmaak van de volgende uitgave om dat er zoveel aangepast moet worden. We hopen hiermee toch een flinke stap voorwaarts te gaan doen. Dus  als je nieuws hebt en je zou het willen plaatsen lever dit dan zo snel mogelijk aan want dan kan dat  gelijk meegenomen worden.


Voor ondernemers is er nu ook meer ruimte om pers berichten te plaatsen en deze zijn dan ook helemaal kosteloos. Als u nieuwe producten hebt of ander belangrijk nieuws te vertellen hebt, lever dit dan zo snel mogelijk aan. Een goed communicatieplan kan simpelweg niet zonder het onderdeel persberichten. Voor u als ondernemer is het belangrijk uw klanten te informeren.
Het is duidelijk dat wanneer een persbericht wordt uitgegeven, er wel iets te melden moet zijn.
U heeft al iets te melden als u

 


•         iets van plan bent te gaan onderzoeken 
           verwerving van een project).
•         nieuwe producten in uw assortiment krijgt.
•         een promotie in de groep hebt.
•         een industriële of befaamde wetenschappelijke
           onderzoekspartner krijgt.
•         een demonstreerbaar prototype hebt.
•         een tentoonstelling wilt aankondigen
•         een prachtige aanwinst hebt opgespoord
•         een machine hebt gekocht dan wel hebt geplaatst
           waarmee iets nieuws kan.
•         een (uiteraard goede) beoordeling hebt gehad van
           een of andere officiële commissie.
•         vertegenwoordigd bent op een grote beurs of een
           die in het nieuws is.
•         enz.
Mogelijkheden te over dus om toch minstens eens in het kwartaal met een persberichtje naar buiten te komen. Wetenschappelijk gezien misschien niets te melden, maar belangrijk voor de relatie met de buitenwereld en de aandacht voor het onderzoek.

Met vriendelijk groet,

Roel Postma
Tel: 0512-362677
www.finish.nl
e-mail: info@finish.nl

  

  



  


  

Reageren

Naam   E-mail Mijn url
Voer onderstaande code hiernaast in:
843fba
Onthoud mijn gegevens!